Bestel- & bezoekinfo
Ons huistheater is E-ticket Only
Kaarten voor de voorstellingen in Huis Oostpool, ons huistheater in Arnhem, zijn 24/7 tot aanvang verkrijgbaar via onze website. Wij brengen geen servicekosten in rekening.
Huis Oostpool heeft geen avondkassa, het is daarom niet mogelijk om fysiek kaarten aan de deur te kopen, telefonisch te reserveren of af te halen.
Contact
De kassa bereikbaar via kassa@theateroostpool.nl
Voor vragen over kaartverkoop in de diverse steden/theaters verwijzen we je door naar het desbetreffende theater.
Vragen over bestellen
Bestellen met CJP- en Studentenkorting
Als je een ticket met CJP – of studentenkorting aankoopt is het verplicht je pas mee te nemen naar Huis Oostpool. Bij het scannen van je e-ticket kunnen we hierop controleren. Kan je je pas niet tonen dan betaal je het verschil tot een regulier ticket bij.
Bestellen met een Podiumpas
Ben je in bezit van een Podiumpas dan kan je vanaf 30 dagen vooraf een ticket reserveren. Je dient eerst je Podiumpas bij ons te registreren.
Registreer je Podiumpas op deze pagina →
Vanaf dat moment kun je in het vervolg zelf online een ticket boeken.
- Kies in de agenda een voorstelling in Huis Oostpool.
- Log éérst in met je Oostpool-account
- Zodra je bent ingelogd, is er een Podiumpasticket beschikbaar in het bestelscherm.
- Doorloop de rest van het boekingsproces en sluit de handeling af door op de button ‘Afrekenen te klikken. Je ontvangt je tickets via e-mail.
Bestellen en betalen met een GelrePas
Ben je in bezit van een GelrePas dan ontvang je 25% korting op de reguliere ticketprijs. Ook kan je met GelrePas cultuur tegoed bij ons betalen.
Bestellen voor studenten theater en dans
Als student van ArtEZ Arnhem Faculteit Theater (toneelschool, docent theater e.a.), Faculteit Dans (dans uitvoerend, docent dans e.a.) ArtEZ opleiding Muziektheater of Rijn IJssel MBO theater mag je gratis naar de voorstellingen in het huistheater van Oostpool. Check de spelregels en de bestelinstructie →
Bestellen voor Jong Oostpool
Als je deelnemers bent van Jong Oostpool kan je online een kaart reserveren voor alle voorstelling in Huis Oostpool. Je moet éérst inloggen voor dat je een Jong-ticket kan boeken.
- Kies in de agenda een voorstelling in Huis Oostpool.
- Klik op “Log in” Vul e-mailadres en wachtwoord van je account in en klik op ‘Login’.
- Heb je nog geen wachtwoord? Klik op “Wachtwoord vergeten?”, En vul het mailadres in wat bij ons bekend is.
- Zodra je bent ingelogd is jouw JONG-kaart beschikbaar in het bestelscherm. Je kan niet reserveren voor premières.
Bestellen met een actiecode
Heb je een actiecode ontvangen voor een korting- of vrijkaart? Klik dan eerst op ‘Wil je een actiecode invoeren? Klik hier’ boven het kaartenveld bij de desbetreffende opvoering. Er komt dan een tekstbalk tevoorschijn. Vul de code in en druk op ‘invoeren’. Kies vervolgens de juiste kaartsoort en het aantal.
Betalen met een Huis Oostpool tegoed
Indien er een tegoed aan je account is gekoppeld, wordt dit getoond bij betaalwijzen in het bestelscherm. Vul het bedrag in wat hiervan wilt gebruiken. Een eventueel restant kan met iDeal worden afgerekend.
Een tegoed moet eerst worden gekoppeld aan een account voor dat het gebruikt kan worden. Kies in het bestelscherm ‘Kaarten toevoegen’ om een nieuw tegoed te gebruiken.
Betalen met een Podiumcadeaubon?
Het is niet mogelijk om in ons huistheater een Podiumcadeaubon te verzilveren.
Tickets reserveren / groepsbestellingen
Ons huistheater is E-ticket Only. Wij nemen geen telefonische reserveringen aan.
In bijzondere gevallen, zoals groepen, kunnen wij kaarten reserveren, mail hiervoor kassa@theateroostpool.nl. In het enkele geval van een reservering moet het aankoopbedrag van de kaarten binnen 10 werkdagen bijgeschreven zijn op onze bankrekening. Je ontvangt van ons een betaalverzoek. Is de betaling niet binnen 10 werkdagen gerealiseerd, dan geven wij de kaarten vrij voor verkoop.
Tickets annuleren / retourneren en bezoekersvoorwaarden
Wij hanteren een annuleringbeleid conform de bezoekersvoorwaarden van VSCD;
- Binnen 24 uur na aankoop, kun je je ticket kosteloos annuleren.
- Na 24 uur tot 5 werkdagen voordat de voorstelling begint, ruil je je kaart(en) om voor een tegoed ter waarde van het aankoopbedrag. Het tegoed is inwisselbaar op alle voorstellingen in Huis Oostpool, het huistheater van Oostpool in Arnhem.
- Binnen 5 werkdagen voor aanvang van de voorstelling is het niet meer mogelijk je kaarten te retourneren.
Let op: Laatkomers worden niet toegelaten tot de zaal. Er vindt geen restitutie plaats.
Op je aankoop en bezoek zijn de bezoekersvoorwaarden van de VSCD van toepassing.
Account aanpassen of verwijderen
Om kaarten te kopen heb je een account nodig. Via de gegevens die bij ons bekend zijn, ontvang je informatie over je bezoek aan Huis Oostpool.
Inloggen en raadplegen
Klik hier om in te loggen en je gegevens in te zien →
Of
- Kies een voorstelling in de agenda.
- Klik boven aan op ‘Log In’
Registeren
Om een account aan te maken klik je hier →
- Klik op “registreer als je nog geen account hebt.”
- Vul persoonsgegevens in en maak een wachtwoord aan. Enkel velden met een * zijn verplicht.
- Vink “Hierbij geef ik toestemming voor het bewaren en verwerken van mijn persoonsgegevens voor ticketing doeleinden (*)” aan.
- Indien gewenst, vink de ontvangst voor nieuwsbrieven en speciale aanbiedingen aan.
- Klik op “Registreren”.
Wachtwoord vergeten
Klik hier om je wachtwoord opnieuw aan te vragen →
Account Verwijderen
Om je account te verwijderen klik je hier →
Ben je E-tickets kwijt?
Soms komen de e-tickets in de spam-inbox terecht, wellicht vind je ze daar?
Ook zijn je e-tickets terug te vinden in je account en kan je ze opnieuw mailen. Klik hier →
Kan je ze niet vinden? Mail dan naar kassa@theateroostpool.nl
Handleiding online bestellen
Het bestelproces voor kaarten voor voorstellingen in Huis Oostpool wijst zich vanzelf. Kom je er toch niet uit, doorloop dan de volgende stappen:
- Kies een voorstelling in de locatie Huis Oostpool in onze agenda.
- Klik op de link ‘bestel’ achter de gekozen opvoering.
- Je ziet nu een drop-down menu van de beschikbare kaartsoorten. Kies de kaartsoort en het aantal. Als je verschillende kaartsoorten wilt bestellen klik je ‘+Andere kaartsoort’
- Wil je bestellen met CJP korting of een ander korting abonnement? Log dan eerst in.
- Heb je een actiecode ontvangen voor een korting- of vrijkaart? Klik dan eerst op ‘Wil je een actiecode invoeren? Klik hier’ boven het kaarten veld. Er komt dan een tekstbalk tevoorschijn. Vul de code in en druk op ‘invoeren’. Kies vervolgens de juiste kaartsoort en het aantal.
- Druk op ‘bestellen’.
- De volgende pagina toont de details en het totaalbedrag van je bestelling.
- Klik ‘Log In’ en log in met je account. Heb je nog geen account? Klik dan op ‘registeren’.
- In het volgende scherm krijg je de vraag of je een donatie wilt maken aan Theater Oostpool. Kies het bedrag dat je wilt doneren.
- Het totaal bedrag betaal je met iDeal.
- Indien er een Huis Oostpool tegoed aan je account is gekoppeld, wordt dit getoond bij betaalwijzen in het bestelscherm. Vul het bedrag in wat hiervan wilt gebruiken.
- Wil je betalen met Gelrepas tegoed, breek dan de transactie af en neem contact met ons op per kassa@theateroostpool.nl
- Wij accepteren geen Podium Cadeaukaart of andere waardebonnen.
- Controleer je persoonlijke gegevens.
- Klik ‘Afrekenen’, ook bij gratis kaarten.
- Indien er een iDeal betaling dient plaats te vinden start deze in een volgend scherm met een beveiligde verbinding.
- Als de bestelling klaar is, wordt meteen de e-ticket(s) per e-mail gestuurd, met transactienummer.
Neem voor hulp bij kaartverkoop voor voorstellingen elders contact op met het desbetreffende theater.
Vragen over je bezoek
Richtlijnen voor publiek
Voor een optimale theaterervaring vragen wij u vriendelijk om rekening te houden met de volgende richtlijnen:
- Kom op tijd! De voorstelling begint stipt op de aangegeven aanvangstijd. Toegang tot de zaal is daarna niet gegarandeerd. Houd rekening met drukte in het verkeer en bij parkeren. Mocht je te laat bij het theater arriveren en daardoor de voorstelling missen dan is restitutie of omboeken van je kaarten niet mogelijk.
- Wij verzoeken je vriendelijk om in- en uitlopen van de zaal tijdens de voorstelling te vermijden. Het is belangrijk om de rust in de zaal te bewaren voor zowel je medebezoekers als voor de artiesten.
- Het is niet toegestaan om tijdens de voorstelling gebruik te maken van uw mobiele telefoon en/of andere elektronische apparaten. Artiesten en bezoekers worden hierdoor afgeleid. Onze theatermedewerkers kunnen je hierop aanspreken.
- Huis Oostpool heeft een onbewaakte gaderobe, het is niet verplicht hier gebruik van te maken.
- Wij hanteren wij een vrije plaatskeuze. De tickets zijn ongeplaceerd.
Toegang voor minder validen
Ons huistheater is een historisch pand met veel trappen. Het huis is zoveel mogelijk toegankelijk gemaakt voor minder validen, maar kent desondanks beperkingen. Meer informatie →
Bereikbaarheid
Huis Oostpool ligt aan de Nieuwstraat 58, in het centrum van Arnhem. De Nieuwstraat is een autoluwe straat. Het theater is tot aan de deur alleen bereikbaar voor kiss & ride en taxi’s.
Eten & Drinken
Huis Oostpool opent 45 minuten voor aanvang. Ook de bar is vanaf dat moment geopend, dus voel je vrij om eerst gezellig even een drankje te bestellen. Je kunt uitsluitend met pin betalen in Huis Oostpool.
Wil je een hapje eten voor de voorstelling? Dat kan heel goed in de buurt van Oostpool.